26 Ocak 2015

KITAP TAG | MIM



Sevgili Burcu Buse Burçin beni mimlemişler, teşekkür ederim kızlar :)



1- Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?


Genelde odamda okuyorum, kesinlikle bir kitap koltuğu istiyorum. :)


2- Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?


Elbette ayraç :)


3- Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun?


Bir bölüm daha okuyayım, hadi bir bölüm daha, bir sayfa daha diyerek kitabı bitirenlerdenim :)


4- Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi?


İkisi deeee :D


5- Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?


İkisi de değil. Okurken sessizliği tercih ederim.


6- Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?


Tek seferde tek kitap. Aynı anda 3-5 kitap okuyan insanlar, size hayranım :D


7- Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?


Tercihim ev elbette ama otobüste, bir yerde bekleme aşamasında vs. de okuyorum.


8- Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?


Sessizce okunması. Sessizlik severim cidden :D


9- Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?


Okurummm :)


10- Ciltli kitap mı karton kitap mı?


Hmmm bilemedim şimdi. Okuma anlamında kaapkalın kaliteli karton kitap. Hani bazı kapaklar A4 kağıdı gibi hatta yufka gibi oluyor ya anladınız siz. Onlardan değil ama. Görsel anlamda da ciltli kitaplar. Ciltli kitap okuması zor bence.


11- Kitap yazıyor musun?


Yazmıyorum. Bu konudaki görüşlerim kendime saklı, fakat herkesin kitap yazmaması taraftarıyım.




Kitap İklimi
Kitap Kokusu
Okur Yazar ve yapmak isteyen herkes buyursun mime :)


3 yorum:

  1. Teşekkürler canım, en kısa sürede yapiciğim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://colorful-book.blogspot.com.tr/2015/01/kitap-tag.html
      Tekrar teşekkürler :D

      Sil
    2. Cevapladığın için teşekkürler canım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...