9 Ocak 2015

ETKİNLİK - ŞİMDİ MEVSİMİ


Merhabalar :)

Kitap Kokusu Hilal beni etiketlemiş yapmaz olur muyum hiç :) Teşekkürler Hilalcim :)

 


1-Kışın okumalık favori bir kitabın var mı ?


Genelde kışın Noel, yılbaşı temalı kitapları okumayı çok seviyorum. Veya sıcak aile ilişkilerini işleyen romanları :)



2-Kapağı mavi olan bir kitap ?


Kardan Kız! Ne güzel bir mavidir o öyle. Kimliksiz'in ve Aynı Yıldızın Altında'nın mavileri de olur bence <3



3-Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap ? 


Tersyüz. Ambrose Young en tepelerde olmalı :)







4-Kış tatili için mükemmel olan kurgusal dünya ?


Bu soruya da Kardan Kız diyeceğim. :)


5. Birlikte kış tatiline gideceğin bir kitap karakteri?


Hımmmm çok zor bir soru :) Duygu romanındaki Selma geldi şuan ilk olarak aklıma, Selma bomba bir karakterdi. Gebiş Selma evet :)





6-Bu sene için listende olan bir kitap ?


Aspendos Yayınlarından çıkmış olan Fırsatçı serisi. Kitaplarımı edindim, finallerim bitince başlayacağım, merak ediyorum seriyi :)



7-Favori tatil içeceğin,atıştırmalığın ve filmin ?



Favori içeceğim her zaman kahvedir. Atıştırmalığım ise çikolata. Favori filmim (hatta tüm zamanlar en sevdiğim filmim) Leon :)




Etkinlik için teşekkür ederim tekrar Hilal'e :)

Kızlar hadi bakalım sıra sizde :)

Yamakdan
Masum İnciler
Kitap İklimi
Kitap Arası Kahve Molası
Kitapperest Dünya'm

8 yorum:

  1. Teşekkürler efenim, en kısa zamanda yapacağım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim kuzu, bekliyorum cevaplarını :)

      Sil
  2. Young tepelerde olmalı. :D Ay buna çok katılıyorum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tersyüz fangirlü olduysak demekki :D

      Sil
  3. Yaptım bile, teşekkür ederim canım :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...